در هنگام و نصب پارکت لمینت‌ها، یک سری لوازم جانبی وجود دارند که بسیار ضرروی می‌باشند که به آن‌ها اصطلاحا ابزار هم گفته می‌شود.

لوازم ضروری برای پارکت لمینت : زیرلایه از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ابزارهای موجود در هنگام نصب پارکت لمینت می‌باشد. زیرلایه‌ها از تولید صدای اضافی هنگام قدم زدن روی پارکت جلوگیری می‌کنند. بنابراین فوم، همزمان با سفارش پارکت  از الزامات کار می‌باشد.

فوماز لوازم‌های جانبی بسیار مهم و ضروری می‌باشد. فوم به‌ دو دسته‌ی ساده و سایلنت وجود دارند که پیشنهاد ما قاعدتا به شما، استفاده از فوم سایلنت است. همچنین در ضخامت‌های 1.5-2 میل موجود است. برای منازلی که سیستم گرمایش از کف دارند از فوم فویل دار استفاده می‌کنند. همچنین امکان استفاده از یک‌لایه پلاستیک زیر فوم نیز وجود دارد. 

همچنین برای مشاهده قرنیز و قیمت پارکت به این گاه اینترنتی مراجعه کنید. از دیگر لوازم جانبی و ابزارها که می‌توانید استفاده کنید اما ضروری نیستن می‌توان قرنیز، اسکوتی، میانه، روکوب و لب پله نام برد. این ابزار آلات و قرنیز ها در این گاه با قیمتی مناسب به میرسند.

پارکت لمینت از HDF ساخته می‌شوند!

پارکت لمینت از HDF ساخته می‌شوند!

 

پارکت‌های لمینت شامل موادی ضخیم هستند که بسیار مستحکم و پایدار می‌باشند و همچنین در  برندهایی از نظیر هایکا، هوگر،گرنداستپ، یونیک، آیپیا،گسپه و . موجود هستند. پارکت لمینت‌ها از یک ساختار چندلایه که از موادی به نام HDF یا الیاف چوب فشرده است، ساخته شده‌اند که به انگلیسی Hard Density Fiberboard نامیده می‌شود. ساختار و ظاهر این نوع از پارکت‌ها بسیار شبیه به پارکت‌های چوبی می‌باشد اما با این تفاوت که در ساخت آن‌ها، از چوب واقعی استفاده نمی‌شود. پارکت لمینت‌ها اخیرا جزو محبوب‌ترین کفپوش‌های حاص حاضر می‌باشند و با توجه به مزایای بیشتری که نسبت به پارکت‌های چوبی دارد، برنده‌ی رقابت بین این دو خواهد شد. برای پارکت لمینت می‌توانید به صورت حضوری به آدرسی که در وبسایت ویکی دکو خورده مراجعه نمایید. کفپوش‌های‌لمینت‌ ظاهر جذاب و زیبایی دارند که شما با انتخاب آن می‌توانید نمایی متفاوت از کلاسیک تا مدرن به خانه‌تان بدهید.

 

و در آخر نکاتی در مورد پارکت بدانید!

و در آخر نکاتی در مورد پارکت بدانید!

 

نصب پارکت لمینت در مکان‌هایی که دارای رطوبت می‌باشند را توصیه نمی‌کنیم.همچنین این محصول علی‌رغم مقاوم بودنش در برابر آب اما هیچوقت کاملا ضدآب نیست.بنابراین نصب این کفپوش در مکان‌هایی که امکان تجمع آب وجود دارند، پیشنهاد نمی‌شود چرا که در مرور زمان، این محصول تورم می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای مکان‌هایی که در معرض رطوبت زیاد قرار دارند، کفپوش PVC تهیه کنید.


decoration2020 پارکت ,لمینت ,استفاده ,می‌باشد ,می‌باشند ,دارند ,پارکت لمینت ,پارکت‌های چوبی ,پارکت لمینت‌ها ,لوازم جانبی ,وجود دارند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انجمن علمی مهندسی پرتو پزشکی واحد بروجرد دانلود فیلم جدید نصب تجهیزات هشداردهنده اعلام حریق گرمایش برودت پارس اکادمی استراتژی های نوین فارکس مشاوره سلامتیمشاوره سلامتی راسا پرواز آدراپانا فروشگاه اینترنتی سایت ققنوس هر چی بخوای هست