ما به جارو برقی های خود وابسته هستیم. قرار است آنها آماده باشند تا وقتی که به آنها احتیاج داشته باشیم ، بدترین خرابی ها را بکشند. اما آیا این امکان وجود دارد که ما با جاروبرقی خود همانگونه که شایسته آنهاست ، رفتار نکنیم؟ چه دستگاه جارو برقی عادی باشد و چه جارو شارژی ، مواردی وجود دارد که هرگز نباید آنها را با جاروبرقی انجام دهید.

۱)اشیاء سخت

وقتی می بینید که سکه یا سنگ کوچک روی زمین را می بینید وسوسه می شوید که پیش بروید و جارو برقی را روی آن بکشید نه اینکه بخواهید آن را انتخاب کنید. اما این می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. این اجسام سخت می توانند صدمات جدی به فضای داخلی دستگاه وارد کنند یا در مکان هایی قرار گیرند که حذف آنها دشوار خواهد بود. و ، درست است که ممکن است هر بار جاروبرقی را خراب نکند. اما یک زمان بیشتر از حد کافی خواهد بود. از خطر جلوگیری کنید و اشیاء سخت را به صورت دستی بلند کنید.

 

۲)آب

جارو برقی های معمولی برای برداشت آب طراحی نشده اند. اگر وسوسه شده اید که جارو برقی را روی یک گلدان آب اجرا کنید ، خطر الکتریسیته و آسیب جدی به دستگاه را داده اید. حتی اگر برق شما را نگیرد یا دستگاه را خراب نکنید ، وقتی نوبت به خالی کردن سطل خاک یا کیف شما می رسد ، یک ظرف غذا زننده را روی دستان خود خواهید دید. جارو برقی های مرطوب و خشک بطور خاص طراحی شده اند که قادر به برداشت آب هستند بدون اینکه خطری در زندگی شما یا دستگاه شما ایجاد شود. جاروبرقی های مرطوب و خشک نسبتاً ارزان هستند و می توانند علاوه بر این برای موارد اضطراری که در آن شما نیاز به جارو برقی آب یا مایع شدن دارید ، کمک خوبی باشد. اما هرگز از جارو برقی معمولی برای انجام این کار استفاده نکنید.

 


مهندسی جارو ,برقی ,دستگاه ,جاروبرقی ,انجام ,جارو برقی ,معمولی برای ,وجود دارد ,انجام دهید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

management24 فروشگاه کیف،کفش و لباس مشتی پابجی سنتر Schniz.co پزشکی رزمی کده تخفیف دکتر هانی سیستم همکاری در فروش لیان آنلاین